Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Сагун Є$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
1. |
Сагун Є. C. Сучасні підходи до вирішення проблеми оптимального завантаження повітряного судна [Електронний ресурс] / Є. C. Сагун // Наука і техніка Повітряних Сил Збройних Сил України. - 2019. - № 1. - С. 46-50. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nitps_2019_1_8 Досліджено сучасні підходи до вирішення проблеми оптимального завантаження повітряного судна, заснованих на методах математичного аналізу та моделювання, евристики, лінійного та динамічного програмування. Для детального дослідження та аналізу поняття центру тяжіння вантажу вантажний відсік повітряного судна представлено у вигляді прямокутника. Прямокутна модель вантажного відсіку надає змогу оптимізувати розміщення комерційного вантажу відносно центру тяжіння та знайти найбільш сприятливе його положення. За результатами дослідження визначено, що сучасні методи оптимізації завантаження повітряного судна не враховують часові обмеження. Визначено цільову функцію з ваговими, часовими та вартісними обмеженнями процесу завантаження для реалізації комплексного підходу до вирішення проблеми оптимізації завантаження повітряного судна.
| 2. |
Сагун А. О. Технологічні особливості забезпечення процесу завантаження повітряних суден [Електронний ресурс] / А. О. Сагун, Є. С. Сагун // Науковий вісник Льотної академії. Серія : Економіка, менетджмент та право. - 2019. - Вип. 1. - С. 84-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/sbfaseml_2019_1_12
| 3. |
Сагун Є. С. Мультикритеріальна оптимізація як підхід до планування завантаження повітряного судна [Електронний ресурс] / Є. С. Сагун // Системи озброєння і військова техніка. - 2020. - № 3. - С. 85-89. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/soivt_2020_3_14 Висвітлено особливості використання методу мультикритеріальної оптимізації та проаналізовано припущення перед створенням алгоритму планування та оптимізації завантаження повітряного судна. Використано комбінацію з декількох раніше вивчених методів для створення нової моделі оптимізації, яка складається з математичної моделі та евристичних тверджень на базі експертних систем. Така система надасть можливість сформувати нові критерії, за якими слід в подальшому організовувати та оформлювати вантажну документацію, запобігаючи впливу сформованих вільних місць у вантажному відсіку на проміжних відрізках маршруту слідування повітряного судна. Було визначено, що задля реалізації мультикритеріального підходу до вирішення проблеми планування та оптимізації завантаження повітряного судна та прийняття рішень, заснованих на альтернативах необхідно подальше впровадження алгоритму оптимізації в експертну систему, орієнтовану на правилах.
| 4. |
Сагун Є. С. Алгоритм планування завантаження повітряного судна за критерієм пріоритетності [Електронний ресурс] / Є. С. Сагун, А. О. Сагун // Збірник наукових праць Харківського національного університету Повітряних Сил. - 2020. - № 4. - С. 40-45. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZKhUPS_2020_4_7 Досліджено особливості алгоритму оптимізації планування завантаження та необхідності його використання у реальному часі. Оскільки більшість вивчених моделей оптимізації завантаження не враховують фактори часу завантаження та деякі обмеження з центрування та завантаження, то представлений алгоритм завантаження надасть можливість більш ефективно організувати планування завантаження повітряного судна, запобігаючи появі невикористаного простору у вантажному відсіку, в умовах мультилагового маршруту. Представлений надалі алгоритм оптимізації передбачає розташування вантажу у вантажному відсіку ПС у заздалегідь визначений час та у порядку, визначеному конкретною документацією з пріоритетністю вивантаження у проміжних ділянках мультилагового маршруту, не перевищуючи обмеження із центрування та завантаження, а також мінімізувавши час завантаження та витрати на обслуговування у перерахунку на кожний рейс. Даний алгоритм став основою для оптимізаційної моделі планування завантаження, яка була наочно представлена у програмі комп'ютерного моделювання Blender v 2.83 Beta.
|
|
|